5.01.10

Питка "Слънце"















2 яйца
250 мл прясно мляко
2 с.л. олио
0,5 с.л. сол
0,5 с.л. захар
7 г суха мая
600 г брашно

От изброените продукти замесваме тесто, което оставяме да втаса. Разделяме на три топки и всяка разточваме на кора. Намазваме с масло /олио/ и нареждаме една в/у друга, навиваме на руло и режем триъгълни парчета. Нареждаме в намазнена тава и оставяме да втаса отново. Намазваме с разбито яйце и печем в загрята до 200* фурна до готовност. 










източник: Джема

5 коментара:

  1. Тони,
    чудесна питка се е получила.
    Много слънце в дома ти през новата година,
    Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Тони много хубава питка! Аз правих същата за Коледа (мойта рецепта наси същото име но е с други съставки) но на вид си приличат! Аз обаче имам снимка само от тестото наредено в тавата, преди да го завия да втасва :-D! Понякога в къщи е страхотна лудница и въпреки, че всички домашни ме подиграват че постоянно държа апарата в едната ръкапонякога изключвам и... оставам без снимка на крайния резултат. Знаеш ли как се закачат с мен - така: "От това да почваме ли да лапаме или ще го снимаш?!"

    ОтговорИзтриване
  3. Диани, благодаря ти :-)
    Слънце и много смях и във вашия дом.

    Мими, ще е хубаво да напишеш и твоята рецепта:)
    А за снимките и у нас е така :-D

    Спорен и усмихнат ден, момичета!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудна е погачата, Тони! :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Радва ме одобрението ти, Ева :-)

    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване

Благодаря на всички за интереса, отделеното време и оставените коментари! Извинявам се, че не винаги успявам да Ви отговоря веднага!