19.02.11

Кекс с белтъци














7 белтъка /235 г/
150 г захар
290 г брашно
10 г бакпулвер
100 г олио
150 г портокалов сок
кората от 1/2 портокал

 Белтъците се разбиват със захарта. Олиото се съпва на тънка струйка към белтъчната смес, като разбиването продължава. По същият начин се прибавя и портокаловия сок. Брашното се смесва с бакпулвера и настърганата портокалова кора. Внимателно се прибавя към белтъчната смес. Пече се в загрята на 175* фурна около 40 минути или до суха клечка.










 Искам да се обърна с молба към тези, които разбират и могат да ми помогнат. 
 Когато вляза в "Табло за управление", не ми излизат блоговете, които следя. Това е вече четвърти ден. 
 Съжалявам, че ви занимавам с това, но сама не мога да се справя  :(
 Пишете ми на имейл: smenvkuhnqta@abv.bg

 Хубав и много усмихнат уикенд желая на всички!

12 коментара:

  1. Ах Тонии, защо ни изкушаваш с тази "Ангелска храна":)
    Представям си как се топи в устата:)
    Много съжалявам, че не мога да ти бъда полезна със съвет относно настройките в таблото за управление, но съм сигурна, че все някой ще знае;)
    Весел ден:)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Роси!
    И аз се надявам някой да ми помогне :)

    Усмихнат уикенд и целувки за Тео :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Тони,кекса изглежда много вкусен..но искам и рецепта за жълтъците:))
    За проблема с блога и при мен се получава така,но от самосебе си се оправя

    ОтговорИзтриване
  4. Неустоим, правих и аз един бял кекс, стана много пухкав, ароматен и вкусен!
    Сърдечни поздрави и пожелания за спокоен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен кекс, Тони!
    Изглежда много пухкав и портокалово ароматен!
    Чудесен е!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Тони,
    изкушаваш ме с този чудесен кекс и снимка.
    Изглежда страхотно, а и с аромат на портокал - неустоимо предложение.
    Поздрав и усмихната вечер, Диана

    ОтговорИзтриване
  7. О, и аз съм сред изкусените :-) Много нежен и ароматен кекс!

    Усмихната неделя, Тони :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Tony, look on my cake;). Orange. Delicious :))
    Greetings !:)
    http://majanaboxing.blox.pl/2011/02/Babka-pomaranczowa-na-bialkach.html

    ОтговорИзтриване
  9. Hi Tony!!! Very original cake!!! I liked very much your past weeks posts. I am afraid that I can not help you with your problem. Have a great week!!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотен кекс, Тони!
    Много полезна рецепта за мен, събирам рецепти с белтъци, защото винаги ми оставам - застройвам супите, заради децата само с жълтък и все се чудя какво да правя белтъците :)
    Благодаря ти!
    Прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. ..мдам отиде ми диетата:))))Тони,това изглежда,много,много вкусно!:D:D:D

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ти, Ади!
    Все още не е изчезнал проблема, но се надявам да се оправи от самосебе си.

    Наистина е ароматен и вкусен, Ева :)

    Роси,
    Диди,
    Милена,
    благодаря ви!

    Majana, thank you very much!
    I missed this recipe. Your cake is wonderful!
    Smiling week :)

    Mariola, thank you very much!
    I hope to fix the problem by itself :)
    Smiling week to you :)

    Лети, радвам се :)
    Имам имам още подобни рецепти, но все ги забравям, когато имам излишни белтъци :D

    Онди, моят натоварен график приключва с днескашния ден :))) Очаквай включване тази седмица.

    Чудесна седмица ви пожелавам на всички!
    :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря на всички за интереса, отделеното време и оставените коментари! Извинявам се, че не винаги успявам да Ви отговоря веднага!